للاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

الجمعة، 12 أغسطس 2016

نكت ابنتي انتقاما من زوجتي

اسمى هشام وعمرى 40عام متزوج لكن للاسف الزواج لم يدم طويلا لان زوجتى كانت مادية لانها من عائلة ثرية وانتهى الزواج بالطلاق واخدت معها ابنتى الوحيدة سمر واصبحت وحيدا ولاافكر فى الزواج بعد هذه الصدمة وكنت اقضى بعض الوقت فى الفرجة على افلام سكس واصبحت ادمنها وكنت من للاخر اسئل على ابنتى واطمن عليها وجاء يم من الايام امها اخدت سمر معاها خارج البلاد ووافقت على سفرها لان زوجتى السابقة تعمل فى التجارة وبعد سنوات لقيت اتصال تليفون لقيت زوجتى بتقوللى ان لازم سمر ترجع مصر لتكملة دراستها فى الثانوى وطلبت منى ان اخليها عندى فى بيتى للمحافظة عليها فوافقت طبعا لانهاابنتى الوحيدة وذهبت الى المطار لاستقبلها ورايتها بعد سنوات كثيرة وسلمت عليها وحضنتها حضن ابوى طبعا وكنت مبسوط جدا لعودتها واصبحت سمر جميلة جدا جسمها اصبح رهيب طيظها بتتهز وبزازها كبيرة وركبنا السيارة لنرجع للمنزل ووصلنا البيت ودخلت الشنط وقلت لها حمدلله على السلامة وقلت لسمر عندك غرفة خاصة بك عشان تاخدى راحتك وقعدت انا فى غرفتى بتخيل حاجات جميلة وجلست وشغلت افلام سكس كعادتى وسمعت صوت الحمام فذهبت اليه وجدت سمر قالعة خاص انا اتصدمت لان جسمها رهيب لقيت بزازها بيضا وبطنها ملبن وطيظها مدورة ومليانة شوية وكسها ملتصق واحمر دم وكل ده وانا شايفها من غير ماتاخد بالها قلت فى سرى يخرب عقلك ده انت جسمك نار وطلعت زبى وقعدت العب فييه وحسيت انهاهتطلع من الحمام فرجعت لغرفتى بسرعة وزبى واقف وبحاول ادارى زبى ومفيش ثوانى لقيت سمر بتنادى عليه وبتقول ياهشام ماتيجى نتفرج على التليفزيون وطلعت وقلت لها نورت البيت ياسمر قالت لى منور بيك ياهشام وجلسنا ولقيتها بتبص على زبى الواقف وبتبتسم ابتسامة خفيفة وكانت لابسة بيجامة هتفرتك طيزها وبطنها وشعرها طويل و احنا بتفرج على التليفزيون كان فيلم رومانسى والبطل لقيته بيبوس البطلة بوسة سكس كلها مص شفايف لقيت سمر وشها احمر وضحكت وقالت لى خد حريتك انا حاسة انى ضيفة تقيلة عليك انا عارفة انك محروم بعد طلاقك من ماما وكل ده وبزاز سمر نصها باين وانا خلاص مش قادرولقيتها بتقول لى فى اوربا كنت اسمع عن جنس المحارم وكل ده وانا بحاول افتكر انها بنتى وانتهينا ودخلت انام وافتكر كلامها واتخيل انك انيكها وفجاة النور قطع لقيتها بتصرخ بابا وجريت عليها وقربت لها وقلت لها ماتخفيش ياسمر انا جنبك ولقيتها حضنتنى قلت لها متخافيش طول مانا جنبك وحسيت انها من غير سونتيان وبزازها بتخبط فى صدرى وانا حاضنها لقيت نفسى مش قادر جسمها نار وكل ده وانا حاسس انها عايزانى انيكها بس مكسوفة وشوية ولقيتها بتقولى وشفايفها قدام شفايفى انت اب اى بنت تتمناه قلت لها انت جميلة ويابخت اللى هيتجوزك لقيتها ساحت خالص حطيت ايدى على كسها لقيتها مستسلمة خالص ونزلت فيها بوس ومص شفايف ونزلت الحس كسها لقيتها بتصرخ وبتقول مش قادرة ودخلت لسانى فى كسها مش عارف اوصف جمالها ومسكت بزازها ورضعت حلماتها الحمراء وهى بتصوت ولقيتها بتهمس فى اذنى وبتقول مستنى مش قادرة وانا نازل بوس فى جسمها كله ومص فى لسانها ربع ساعة وسمر نامت منى من كتر البوس ولقيتها مسكت زبى ونزلت فيها تفريش فى كسها وزبى نازل طالع فى كسها وفى بظر كسها وشفايفى فى شفايفها ورحت مديرها ونكتها فى طيظها الملبن الطرية وهى بتصرخ ونكتها فى هذه الليلة 3مرات ونزلتهم على كسها وعلى بزازها وطيزها واصبحت بتنام معى على سريرى عريانة ونايمة فى حضنى واصبحت انيكها يوميا

المال باستعمال هاتفك الاندرويد!
عبر تطبيق سهل جدا .تابع معي هدا الشرح البسيط : )
1)اذهب الى Play Store و قم بتحميل هذا التطبيق "Whaff Rewards" مجانا.
2) افتح التطبيق ثم اضغط على log in موجودة في اﻷعلى للتسجيل عن طريق
الفايسبوك الخاص بك.
3) بعد التسجيل سيطلب منك كتابة كود من أجل التفعيل، اكتب   هذا الكود FB83842 سيتم التفعيل و منحك هدية 0.30$ مباشرة.

4) كل ما عليك فعله هو تحميل تطبيقات سيعرضها عليك التطبيق وتجريبها..(يمكنك مسحها من بعد) و عند وصولك الى 10$ يمكنك سحب اموالك عبر البايبال او كارت الشراء playstore او Amazon او xbox

التطبيق رائع وهو من اكثر التطبيقات المستخدمة في جوجل بلاي يمكن كسب اكثر 5 دولار يوميا 

هناك 3 تعليقات: